Awas TB

Re: Awasi Musuh PAS dan Musuh Pakatan Rakyat (Score: 1)
by muya on Saturday, August 09 @ 19:46:46 PDT
(User Info | Send a Message)
tulang besi ni ialah abdul rahman talib aka rahman celcom. dia ni selalu lawan haris ibrahim sekular dengan hujah hujah yang sangat baik. tapi nape ntah tetiba jadi jahat macam ni. selagi tak tengok PAS bepecah belah, selagi tu la dia dok buat kecoh. kalau mursyidul am kata dah tutup fail… tutup jer la, tak payah bising bising lagi. kalau dia ni ahli sebuah jemaah islam, mana wala’ dia pada pemimpin? orang acam ni lah yang selalunya memusnahkan jemaah… kita kena berhati-hati mengenal musuh jemaah islam. syabas polis pencen.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: