Tulang Besi menamatkan tahun 2009 dengan bersumpah

Oleh batuapi

Mulut bersumpah dengan nama Allah tapi dalam masa lain mulut yang bersumpah dengan nama Allah ini bermain-main kata fitnah memburuk-burukkan orang lain kerana marahkan saya.

Jahat betul mulut dan lidah tidak bertulang. (….tapi lidah ini bertulang, bertulang besi pulak tu!!)

Apa guna menulis perkara yang baik kononnya tapi dalam masa yang sama ekor bergelumang dengan najis. Hati busuk memburuk-burukkan orang lain yang tak ada kaitan dengan aku!!

Tulang Besi, Abdul Rahman Talib ahli PAS dan juga ahli UMNO Taman Melewar telah membela diri dengan membuat salinan passport siapa entahlah yang tak ada bukti secara terperinci nama pemengang passport berkenaan.

Katanya gambar di sebelah boleh dijadikan bukti dalam mahkamah dan dalam Akta Keterangan ia dikira sebagai bukti fizikal.

(link artikel – http://www.malaysiawaves.com/2009/12/tulangbesi-difitnah-lagioleh-batu-api.html)

Mahkamah bodoh mana yang terima salinan ini. Nak dikatakan gila tak sampai hati, bangang betullah!!

Entah-entah passport Bangla mana dia pinjam ni!!

Dulu pun sama, kononnya ada maklumat fail rahsia kerajaan Selangor. Main-main scan tak tentu kemudian adalah tandatangan semua POTONG!! POTONG!!, macam RTM & TV3 potong ucapan pemimpin pembangkang. Salin tak tumpah dengan perangai Yahudi!!

MP3 mengenai perjumpaan blogger dengan Dato’ Hassan pun POTONG juga. Kerja tak ada niat lain semuanya nak menjahatkan orang lain kononnya tamak nak masuk UMNO, sedang diri, hati dan naluri bersama pemuda UMNO Taman Melewar!!

1. Dia kata aku, tinggal di Pak Sabah Dungun (Songkok Putihlah tu kononnya). Orang kanan Ustaz Azman Shapawi. Nak terkentut aku!! (Pinjam Hishamuddin pun tulisan!!)

Bodoh betul setakat ambil maklumat daripada info laman TranungKite kononnya maklumat spylah tu!!!.

Cuba lihat saya print screen laman TKO.

Besarkan supaya nampak jelas. Lembupun kalau diajar menulis tak akan menulis seperti Tulang Besi!!!

Tulang Besi, Setpol Ustaz Azman semasa dia menjadi YB dulu yang tinggal di Pak Sabah (mungkin) sekarang ini adalah admin grafik di laman Utara Online. Dia tu bukan penulis tapi kaki berforum!! Engkau daftar jadi ahli UtaraOnline engkau sembang-sembanglah dengan dia. Sakit perut aku, banyak sangat tergelak!!

Aku Blogger Penanglah, dulu masuk komuniti UMNO, join geng dengan KMU terutama KMU Utara tapi setelah pecah belah aku tak aktif lagi. Pernah jumpa Jebon masa dia setup bilik gerakan operasi. Masa tu MB Selangor Khir Toyo. Baik juga Nihaz, budak perempuan lincah yang kahwin sama kelab. Ini cerita lama.

Pernah join dengan blogger PAS Melaka sekitar awal 2008, pernah jumpa Greenboc dan seorang lagi Blogger terkenal yang juga orang kuat PAS. Sekarang dia ada di hospital sakit! Greenboc rasanya kenal saya, kalau tak percaya tanyalah greenboc di e-mel greenboc@gmail.com

Pernah hadir perjumpaan blogger Penang di Pejabat YB Salleh Man awal Disember 2009..

Hadir Konvesyen Blogger PAS, sempat ambil gambar Tulang Besi, banyak juga gambarnya. Tu yang atas tu gambar mung ahh (cakap orang Trg Pak Sabah)

Kahwin? Kahwin dah dengan orang perpaduang!!!

Kesimpulannya Tulang Besi memang Bangang dan Jahat!! Jangan emosi sangat nanti makan diri. Lihat Aduka Taruna, aku suka juga dia perangai otai ini macam aku, tapi bila dia serang TKO semacam aje sehari dua ini. dia kata artikel TKO buang, tapi bila aku semak ada artikel itu aku mulai rasai Aduka pun sebangkul seperti mung ahh (cakap orang Trg Pak Sabah)

http://www.utaraonline.net/v3/modules.php?name=News&file=article&sid=3163.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: