TB, berapa Juta UMNO Mahu Beli BatuApi@FireStone?

Bila saya dedahkan keahlian PAS seseorang berdasarkan kepada no. ahli yang orang tersebut sendiri pernah dedah di internet, maka saya telah dituduh mempunyai rahsia yang besar terhadap PAS seperti Kewangan, Dokumen-dokumen sensitif, Minit-minit mesyuarat, Strategi-stategi pilihanraya, Senarai calon-calon pilihanraya, Surat menyurat rasmi parti, Program-program parti. Dengan itu kerahsian PAS tidak terjamin lagi!!!

Hebatkan saya, nanti hampir pilihanraya saya akan umumkan calon-calon yang nak bertanding kerana saya dah boleh akses maklumat rahsia PAS (sebab dedah indentiti sebenar Tulang Besi – bukan indentiti sebenar, tapi temberang sebenar Tulang Besi)

UMNO hang tak beli ke aku? Berapa agaknya harga aku sekarang? Inilah andaian bodoh oleh seorang yang kononnya ingin membersihkan PAS daripada pemimpin yang tidak baik dan amanah.

Jika anda bersedih, bacalah tulisan lawak Tulang Besi di sini pasti akan menghiburkan anda semua. (http://www.malaysiawaves.com/2010/03/selamatkah-rahsia2-pas-di-bawah.html)

Perkara pokok soal yuran tidak bayar, tidak dijawab. Payah ke tulisan saya nak difahami. Kalau anda bayar yuran apa salahnya anda bersumpah saya dah bayar (sumpah kena jelas, nanti dibelit ayat lain maksudnya – blogger celaka bukan kecil putar belitnya) atau anda “scan“kan yuran tersebut paparkan di blog anda. (Kalau tak anda minta aje sesiapa yang ada anda pandai-pandailah otai, tukarkan nama. Mana ada orang nak siasat kesahahannya.  Seperti anda pernah scan passport dulu)

Ini kata kononnya bayar kepada Sulaiman di kawasan. Bodoh sungguh Tulang Besi. Yuran PAS dibayar pada Mesyuarat Agung Cawangan atau bendahari cawangan. Yang di bayar di Kawasan tu ialah cawangan setelah di ambil peratus bahagian cawangannya. Nampak sangat ahli PAS tak aktif tapi beriya-iya bercakap pasal PAS. Format keahlian baru bagaimana nak semak keahlian pun tak tahu. Tuduh Pejabat Agung. Hang Tulang Besi cakap bergegar, ekor hang bergelumang taik ooie!!


Dipetik dari: http://batuapi-firestone.blogspot.com/2010/03/berapa-juta-umno-mahu-beli-saya.html

1 Comment »

  1. urat dawai said

    kenapa Tulang Besi suka buat suasana tegang dalam pas? itu persoalan dari segala tulisan tulang besi selama ini . jawapannya mudah saya kerana TB adalah ahli umno yang setia. buktinya dalam prifile bloggernya ada link ke Pemuda UMNO Taman Melewar .http://www.blogger.com/profile/08770865110328319255. bukan link ke website pemuda pas TAPI UMNO…itulah menunjukakan betapa sayang TB kepada UMNO.Jadi saya cadangkan kepada pas lucut keahlian TB dengan segera berdasarkan segala tulisan TB yang menjatuhkan PAS.buktinya telalu banyak..jadi lepasni jika apa-apa tulisan yang mengaku ahli pas kita saman je.sebab he not the PAS member anymore..

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: