TB dalam pembocoran maklumat parti

Apabila saya mendedahkan maklumat bahawa Tulang Besi @ Abdul Rahman Talib tidak membayar yuran keahlian yang hanya RM3 setahun. Bukan sekali malah dah banyak tahun menyebabkan status keahliannya dikategorikan sebagai ahli tidak aktif, TB begitu marahkan saya.

Pembohong akan tidak lari daripada tabiatnya untuk terus berbohong; Anjing kalau dah makan tahi; tak dapat tahi baunya sudah cukup.

Saya dikatakan sebagai bahaya kerana mempunyai maklumat rahsia PAS sehingga satu tindakan perlu diambil kepada saya. Pelbagai tuduhan bodoh sebagaimana TB mereka-mereka cerita untuk burukkan Dr Hassan Ali dan Ustaz Nasharuddin juga direka untuk menunjukkan saya di bahaya. Saya di tuduh sebagai Songkok Putih, Selepas itu saya dituduh kerja di Pejabat Agung PAS. Saya juga disebut sebagai Haji Azhari (entah siapapun aku sampai hari ini belum kenal mamat ini). Saya juga di tuduh meor sebelum Ali zaidan dituduh dengan perkara yang sama. (baca di sini http://ali-zaidan.blogspot.com/2010/03/ali-zaidan-pula-cabar-tulang-besi.html)

Kadang kala saya fikir TB ini mungkin ada masalah mental (minor mental psikologist). Kalau tak takkan fikirannya boleh berubah-ubah dengan cepat. Tapi malangnya ada yang memperkudakan dia untuk menjadi “batu” lastik.

Suka saya bawa kepada pembaca beberapa petikan untuk mengetahui siapa sebenarnya yang membocorkan maklumat PAS.

1. Songkok Putih, webmaster TKO sebelum ini, saya dah menyatakan mempunyai maklumat dan beliau mendedahkan secara halus maklumat ini dalam tulisannya dahulu tapi entah kenapa tulisannya terhenti tanpa sebarang penjelasan. Tulisan SP yang dirujuk;

(Baca di sini nak tahu lebih detail apa yang ditulis oleh SP http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=1457&mode=&order=0&thold=0)

2. Betul ke? Awak telah berjumpa dengan YB Husam Musa dan YB Dr Syed Azman di Mekah beberapa hari lalu? Selain daripada anda berjumpa dengan Dr Hassan Ali secara tak sengaja.

3. Adakah perjumpaan ini berkaitan maklumat mengenai Majlis Syura PAS Pusat dan awak ada menulis artikel berkaitannya?

Saya membuat kesimpulan maklumat Majlis Syura PAS tak pernah mesyuarat, TGNA tak pernah buat mesyuarat yang kini diakui oleh TGNA sendiri telah dibocorkan kepada TB. TB guna maklumat ini serang beberapa orang pasal UG. Kenapa dikaitan dengan UG tanya TB.

2. Ingat kumpulan Task Force 13. Ketuanya ialah Kickdefella, Penarik Beca dan Tulang Besi kemudian diaktifkan oleh zainulfaqar dan wan ji. Topeng Perak (Kata ali bagan ini gambar TP. Tapi aku gelak juga kawan aduka yang bakar gambar Dr Hassan Ali ini disangkanya oleh SP adalah Aduka. Ini dah boleh tahu siapa aku dan siapa SP. Aduka boleh mengesahkan maklumat ini) pun adalah penggeraknya juga. Topeng Perak (Perisik Rakyat) ada menulis di sini.

Baca tulisan Kickdefella terbaru Celako, Celako, Celako (http://kickdefella.wordpress.com/2010/04/03/celako-celako-celako/)

Maklumat Post-Mortem PAS Kelantan boleh berada di tangan bukan ahli PAS. Dahlah bukan ahli PAS sebelum ini ahli UMNO.

Anda yang aktif PAS belum tentu boleh membaca Post-Mortem ini, bukan sahaja baca tapi pegang pun belum tentu. Kenapa berada di tangan Kickdefella?

Kickdefella, Penarik Beca, Tulang Besi, Zainulfaqar, Wan Ji AlBakistani, Topeng Perak (Perisik Rakyat) boleh menjawab dan mengetahuinya. (6 daripada 13… yang lain hang cari sendiri takkan aku nak dedah semuanya, pandai-pandai fikir!)

Post-Mortem Pilihan Raya?
Fikirlah kalau kita nak berfikir.
Itulah strategi PAS…

Tapi sudah ada ditangan musuh.
PAS Kelantan patut dihadapkan kepada Lembaga Disiplin PAS.

Pengkhinat parti sedang berligar dalam parti. benarlah ayat al Quran

وَلَا تُطِعْ كُلَّ حَلَّافٍ مَهِينٍ . هَمَّازٍ مَشَّاءٍ بِنَمِيمٍ . مَنَّاعٍ لِلْخَيْرِ مُعْتَدٍ أَثِيمٍ

“Janganlah kamu terpengaruh dengan golongan pengkhianat tersebut yang selalu bersumpah dan hina sikap dan amalannya, lagi yang selalu mencela dan menyebarkan fitnah untuk perpecahan (umat) menolak segala kebajikan (dan kemajuan orang), mereka yang melampau dan menentang (ajaran agama) dan melakukan dosa.” Surah al-Qalam

Dan renungilah sabda Rasulullah s.a.w.

عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سَيَأْتِي عَلَى النَّاسِ سَنَوَاتٌ خَدَّاعَاتُ يُصَدَّقُ فِيهَا الْكَاذِبُ وَيُكَذَّبُ فِيهَا الصَّادِقُ وَيُؤْتَمَنُ فِيهَا الْخَائِنُ وَيُخَوَّنُ فِيهَا الْأَمِينُ وَيَنْطِقُ فِيهَا الرُّوَيْبِضَةُ قِيلَ وَمَا الرُّوَيْبِضَةُ قَالَ الرَّجُلُ التَّافِهُ فِي أَمْرِ الْعَامَّةِ

Dari Abu Hurairah r.a bahawa Rasulullah S.a.w bersabda: “Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh tipu-daya. Ketika itu golongan benar dikatakankan pembohong dan golongan pembohong dikatakan benar. Orang yang khianat dipercayai dan orang-orang yang benar dikhianati dan para ruwaibidhah akan menjadi jurucakapnya”. Sahabat bertanya: Siapa itu ruwaibidhah? Sabda Baginda: “Orang yang bodoh dalam urusan orang-ramai”

 

Dipetik dari: http://batuapi-firestone.blogspot.com

 

1 Comment »

  1. kamarul said

    salam tuan..pelik kenapa blogger celaka geng 13 jahannam ni tak pegi srang kickdefella yang sedang berusaha menjatuhkan kerajaan negeri kelantan dan TGNA melalui pendedahan-pendedahan beliau.?? sampai maklumat sulit dan rahsia pas pasal post-mortem PRU2004 pun bleh jatuh ke tangan bloggger celaka bernama syeikh taik ni… mereka lebih cenderung untuk buktikan perkara yang tak pasti (usaha bawak PAS masuk UMNO) berbanding nk lawan kick..

    Adakah sbb Kick ni org Husam (bos no.1 diorang)?? Sebab Husam lah yang bertanggungjawab membawa Kick masuk Kelantan dan kini dia jugak bawak Topeng Perak (tak jelas fikrah dan identiti, tapi aku pernah tgk TP ni berkepit ngan awek yang tak pakai Tudung masa PRK Permatang Pasir) menggantikan tempat Kick defella di Kelantan.
    Blogger celaka geng 13 jahannam ni tak sentuh pun psl kick sdgkan dulu geng celaka ni jugak sebar fitnah kononn TGNA bakal dipecat dari Mrsyidul AM..

    Peliknya Husam pun senyap dengan pendedahan yang dilakukan oleh anak buahnya kini.

    mungkin mereka ada perancangan utk naikkan Husam, sbb Husam ni pernah tolong blogger celaka geng 13 jahanam ni.

    Contoh ketika Zainulfaqar menjadi calon Parti Mahasiswa Negara, dikatakan husam lah yang menaja supaya melawan Pak Lah di Parlimen Kepala Batas dulu. Tetapi dikatakan telah disabotaj oleh SPR.
    Kemungkinan Husam jugaklah yang bawak masuk Wanji bentang Kertas Kerja di Kelantan, sbb mustahil Dewan Ulamak benarkan Wanji ni bentang pemikiran pelik beliau ni….mungkin boleh difikirkan bersama

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: