TB baik demam, tapi diam tidak bela TGNA

oleh Tulang

Sebelum ini TB mendabik dada dia berdiri di belakang TGNA. TB mendakwa dia hanya percaya pada TGNA. Dia bersungguh mengaku TGNA anti-UG dan TB akan bersama TGNA dalam keadaan apa pun menentang UG (sedangkan isu UG sudah selesai).

Kini, kawan baik TB bernama Kickdafella menyerang TGNA. Kickdafella dan TB dikatakan membocorkan rahsia PAS mengenai post-mortem PRU 11 2004.

Kickdafella menyerang ketika PRK Hulu Selangor akan berlangsung sebagai misi untuk menyibokkan PAS dan menjatuhkan imej PAS, sekaligus membantu UMNO dan memenangkan calon BN. Itulah Kickdafella yang dipercayai oleh Hussam satu masa dulu untuk bekerja di bawah Hussam. Itulah Hussam yang dipuja oleh TB dan dipertahankan oleh TB dan dikempen oleh TB untuk jawatan Timb. Presiden dalam Muktamar PAS 2009.  TB terkedu hari ini hingga demam.

http://warkahdaily.blogspot.com/2010/04/kickdefella-semakin-melampau-menuduh.html

Kita nak lihat apa TB nak buat. Apakah dia akan teruskan sikap hipokritnya? Atau dia akan bangun selepas baik demam ini mempertahankan TGNA dan mematahkan tulang Kickdafella, kawannya yang dikenali melalui Hussam?

http://warkahdaily.blogspot.com/2010/04/bila-sdr-husam-ingin-bersuara-bagi.html

Dah baik demam, jangan dok diam tengok aja TGNA kena belasah oleh kawan kamu tu, Tulang Besi.

http://warkahdaily.blogspot.com/2010/04/tok-guru-nik-aziz-nafi-dakwaan.html

PS: Tambahan URL http://setelah.blogspot.com/2010/04/kickdefella-ejen-umno-dibantu-oleh.html

2 Comments »

  1. kayukelat said

    betapa bangangnya tulangbesi, demam pun masih sibuk menjaja cerita kononya berdebat dengan perkasa, mengalihkan pandangan penyokongnya kepada berita berita lawak bodoh yang dihidangkan oleh tulangbesi dan disambung oleh perisik rakyat. sekarang dunia blog boleh melihat siapa sebenarnya dibelakang tok guru nik aziz, hanya menggunakan jubah TGNA untuk berlindung dari kejahatan, albakistani yang dikata sgt menyanjung TGNA juga berdiam diri, mungkin kalau dia menulis tulangbesi tak belanja lagi dia minum barbican, dimana dia alhusseyn yang amat berani menyanggah presiden tapi berdiam bila kickthefella menyerang TGNA, inilah rupa dan bentul asal pasreform. berhentilah bersembunyi dibalik jubah tok guru, kasihan kt tok guru kena cari jubah lain kerana koyak akibat perbuatan blogger pas reform. isu isu ug hanya dendangan merdu pas reform untuk menutupi kerja kerja jahat mereka. dimana pink turtle dan moundweller yang menyokong adukatarakguna semasa kes mereka dimahkamah.

    baca lagi: http://kayukelat.blogspot.com/2010/04/tgna-di-serang-oleh-blogger-celaka.html

  2. tulangbesi said

    nampaknya pembaca malaysian waves tak dapat info fitnah hari ini kerana tuan punya laman web deman denggi kot, maklumlah tinggal di lombok. selamat hari ini sehari tanpa berita berita fitnah dari malaysian waves. blog perisik kambing pun tak ada update maklumlah penulis fitnah yang bertamu di blog demam denggi. kita disini mendoakan agar tulangbesi cepat sembuh dan boleh menulis lagi berita berita fitnah kepada pas. tanpa berita fitnah dari malaysian waves semacam tak lengkap berita. datang lah berita dari cnn ke, al jazeera ke mesti tak sehebat maklumat fitnah dari malaysian waves.

    sebelum demam baru ni, macam tulangbesi dah berubah sikit, dia ada menyebut mujurlah kerajaang perpaduanng tak jadi kalau tidak mesti pas bersengkokol dengan apco israel, mungkin ayat ayat pahit mulut kerana tanda tanda nak demam le tu, biasanya pesakit demam ni meracau racau sebab kepanasan. kenalah bagi ubat untuk penyejuk badan, air cap badak ke, kalau doktor yang bernama batuapi bagi ubat makin panas le badan tulangbesi. tulangbesi kena minum barbican kot bagi sejuk tubuh sikit, panas rupanya api fitnah ini, membahang sampai ke dalam badan, sebab tulah orang kata fitnah itu tidur dan celakalah orang yang menghidupkan fitnah.

    Baca lagi di http://freezoneterengganu.blogspot.com/2010/04/semoga-tulangbesi-cepat-sembuh.html

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: