TB pun ada maklumat?

apabila lim soo nee exco kedah mendedahkan bagaimana zul kulim mengutip duit menggunakan nama pas, tulangbesi pun tumpang sama mendedahkan yang dia juga mempunyai maklumat tentang kegiatan zul kulim, hampeh le mahagaru blogger celaka ni, kalau ada orang mendedahkan maklumat tentang sesiapa aje dalam alam maya ni, tulangbesi mesti ada juga, semua benda dalam pengetahuan tulangbesi, maklumat melebihi server linux yellowdog versi tiga suku. apa saja maklumat yang orang ada mesti tulangbesi ada. tapi satu aje yang diherankan bagaimana maklumat tentang batuapi tiada maklumat, duk tuduh batuapi adalah songkok putih dari hari itu lagi. informer dalaman dari pejabat perhubungan pas pusat tak ada rekod ke mengenai blogger batuapi.

setahu akulah mana ada pas kawasan diseluruh malaysia akan kutip duit dari parti yang sama, biasanya calon calon yang bertanding dalam parti islam semalaysia adalah manusia yang amat amat sengkek walaupun ada dr dihadapan. biasa pas akan menggunakan duit tabung dalam mengerakkan kempen atau apa saja dalam pilihanraya. duit duit derma kepada pas biasanya akan digunakan diwaktu ini untuk mencetak poster, membeli biskut kering, uncang teo, tali ropia dan ubat nyamuk. bangsal panas pas biasanya malap sikit kerana nak menjimatkan duit, bukannya macam bangsal umno terang benderang setiap hari dari malam hingga ke siang sehinggalah tamat pru atau prk.

penipu besaq le tulangbesi, mana ada pas mintak duit kat pkr, pkr pun bukan parti qorun macam umno, tulangbesi pun bukan pernah ada dalam negeri sewaktu pru dan prk pun, cakap dalam internet bolehlah samamacam greenboc yang menulis setiap hari tapi hasil nya kutip derma jugak. alibangang marah org kutip derma tapi bila mahagaru tulangbesi kutip senyap je alibangang. kalau pkr bertanding pas tetap akan menggunakan duit tabung untuk melancarkan perjalanan perayu undi atau apa saja, cuma poster calon pkr kena buat dah dihantar ke pos pos tempat mengundi untuk ditampal. kalau tulangbesi kata pas kutip duit dengan pkr, tulangbesi boleh join zul kulim kutip sama duit atas nama pas jugak. bukan kah sama aje tindakan zul kulim dengan tulangbesi.

tapi yang hebat tulangbesi ini mesti ada aje tulisan kerajaang perpaduanng, zul kulim pun bersama sama dengan fraksi umno dalam pas untuk membentuk kerajaang perpaduanng. maklumat dari serbia kot. zul kulim dari pkr pun mahu membentuk kerajaang perpaduanng. oleh kerana tulangbesi ini mendapat maklumat dari khabar angin maka esok hari dia akan suruh zulkulim bersumpah menafikan perkara fitnahnya. aku rasalah tulangbesi ini gila nak jadi menteri kot sebab tu duk ungkit kerajaang perpaduanng dan fraksi umno, umno mungkin dah tahu bahawa tulangbesi ni lagi jahat dari mereka, mungkin kalau tulangbesi bersama sama dalam kerajaang perpaduanng mahu togel malaysia tulangbesi sapu. inilah niat sebenarnya tulangbesi, dia yang terliur dengan kerajaang perpaduanng dialihkan kepada ust nasha. selepas terlepas jawatan ceo, tulangbesi berminat nak menjadi menteri dan menteri besar seperti pernah dia buat poll dalam laman sawang dia.

Dipetik dari: http://freezoneterengganu.blogspot.com/2010/04/tulang-besi-pun-ada-maklumat.html

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: