Bagus TB!

oleh Tulang

Nampaknya TB lebih beradab dan berfokus kali ini. TB sepertimana ahli jentera dalam PR, menggembeling tenaga, masa, buah fikiran dan belanja internet untuk membantu moral PR dan menunjukkan sokoangan kepada calon PR di Hulu Selangor.

Presiden PAS membuat kenyataan menyokong calon PR,  Dato Zaid.  http://www.sinarharian.com.my/com/content/story7581208.asp

TB laungkan pandangan Presiden PAS walaupun sebelum ini TB selalu serang Presiden PAS dan orang kanan TGHH. Semua orang tahu sebab ia berbuat demikian. Tak pa TB. Bagus TB. TB bantu war-warkan pendirian PAS dalam laman TB. Bagus TB! Itu saham besar PAS bagi pada PR khusus pada PKR.

TB bela Zaid, kalau betul Zaid minum arak, dia dah taubat. Sepertimana Syaidina Omar dan Syaidina Hamzah, kata TB, adalah “peminum arak yang berat”, tapi Syaidina Omar dan Syaidina Hamzah  sudah taubat bila masuk Islam dan tidak minum lagi. (Anda boleh tanya TB dari masa sumber dia mengenai Syaidina Ali). Jadi Zaid sudah bertaubat. Bagus TB!

Elok TB tanya orang-orang UMNO khususnya pemimpin UMNO yang masih minum arak bila nak taubat?

Tengok TB, puak-puak UMNO buat fitnah atas Zaid apabila mereka mengedarkan satu foto superimposed kononnya Zaid pegang botong arak. 

http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=4114

Itulah puak UMNO membuat fitnah macam Yahudi.  Eloklah TB lawan cybertrooper UMNO sebagaimana kami juga lawan mereka dalam dunia siber ini.

TB pertikai mana Fairuz dapat duit RM100+K dan beli Merces. Bagus TB!

TB teruskan kerja bagus kamu! halakan meriam kamu pada UMNO dan BN bukan pada parti komponen dalam PR if you are purely a PR figther!

TB hentam Dr Khalili. Bagus TB! teruskan TB!

Elok TB ulas kenapa BN letak calon MIC dan tidak letak calon UMNO. Ajar sikit Pemuda UMNO Taman Melewar tu, TB.

2 Comments »

  1. wirautama said

    kejap je tu.. caya ah.. sbb skrg org takmboh tengok blog dia, tu dia buat gitu.. pah tu siap quote “Saya dah diberitahu akan perkara ini mungkin berlaku. Dan akhirnya ia berlaku juga.” serma dia tahu doh.. dia ni cam bagussss je…

  2. tulangbesi said

    Mudah2an TB akan bertaubat dari buat fitnah sebagaimana Dato’ Zaid kata beliau dah taubat dari minum benda tu.

    Tapi kalau TB buat fitnah semula, maknanya dia hipokrit atau munafik. Kita tunggu dan lihat

    semoga Allah beri petunjuk kepada kita yang benar itu BENAR dan yang batil (salah) itu BATIL serta mengampunkan dosa-dosa yang lalu. Amin

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: