TB serang TKO

oleh Kayu Kelat

http://kayukelat.blogspot.com/2010/05/tulangbesi-menyerang-tko.html

nampaknya dendam deraman@tulangbesi kepada songkokputih tak pernah padam walaupun songkokputih dah bersetuju menolong adukatarakguna untuk projek melanggar hadi, deraman ini masih terus meniupkan fitnah fitnah dari lamanweb sekutunya yang ulung, spyrakyat, deraman dengan hebat menamakan blogger picisan yang dikatakan menulis entry bohong dan menipu. tanpa bertangguh deraman menambah perisa fitnahnya dengan mengaitkan tko dengan didikan ulamak yang menghalalkan bohong dan menipu. oleh kerana laman spyfitnah bukan ahli pas maka deraman menggunakan lamanweb spyfitnah untuk menulis untuk menyerang ulamak ulamak dalam pas, kalau guna lamanweb sendiri nanti deraman dikatakan menyerang ulamak yang mana dia sendiri mengaku sayangkan ulamak ulamak.
oleh itu apabila menggunakan laman web spyfitnah maka deramanbesi boleh menulis apa saja sebab laman web spyfitnah boleh digunakan untuk mengfitnah kepada pemimpin pas, laman web spyfitnah ini boleh dijadikan kuda tunggangan kerana spyfitnah menulis mengikut fikiran mentalhitam atau mentalblock. laman spyfitnah telah mengfitnah nik abduh yang pergi berjumpa dengan paklah, spyfitnah kata kalau tuan dia tak nafi betul lah tu. usaha usaha masih diteruskan untuk melaga laga tok guru nik aziz dan anaknya. dan dikesempatan yang sama masih lagi menyanyi lagu sedih UG yang semakin dilupakan oleh rakyat malaysia. tinggal le dua tiga ekor yang masih menulis lirik lirik dan cuba menremixkan kembali nada lagi UG yang semakin ditelan zaman.
deramanbesi masih menlagukan api dendamnya kerana songkokputih mendedahkan siapa dia sebenarnya deramanbesi, deramanbesi nak menukarnama laman web tranungkita kepada laman web lorong haji taib, biasanya yang suka bermain dilorong aje yang tahu keadaan lorong. atau mendapat maklumat dari spyfitnah yang pernah bergelandangan di lorong haji taib. oleh sebab spyfitnah pernah berada dilorong maka senang deramanbesi mendapatkan maklumat maklumat pondon dari spyfitnah, jangan jangan deramanbesi pernah langgan pondan selepas menghantar aduan disiplin kepada stopa ali atau selepas berusrah barbican dengan anak anak usrah yang sedang mabuk. kalau tak pernah langgan mana mungkin deramanbesi tahu yang disitu penuh dengan pondan.
kepimpinan ulamak pas tak pernah mengharapkan blogger marhaen menjawab bagi pihak mereka, mereka masih mampu berdepan secara jantan dengan deramanbesi atau spyfitnah atau pun kickdeliar. kami hanya menjawab hujah bangang anda kerana soalan soalan bangang dari deramanbesi perlu dijawab oleh kami, kerana kami ada penyanjung dan akan bersama kepimpinan ulamak selagi langkah mereka ada dalam islam. kalau ulamak kepala lutut aku depan sekali sepak ulamak kepala lutut ini. ulamak ulamak pas tak pernah mengharapkan ada yang akan menjawab kerana pergantungan hidup mereka terus di atas sana bukan macam kita berhadapan dengan stopa ali pun sibuk bawak pakaq, alibangang, ulamak kepala lutut dan yang sedihnya buat kutipan derma untuk melawan pas jika stopa ali menolak aduan bangang deraman besi. ntah kemana duit sedekah untuk tabung bangang tu, senyap sepi sampai sekarang. ntah ntah dan habis macam duit 4 juta gak kut.
Read more: http://kayukelat.blogspot.com/#ixzz0n4jpnc1I

1 Comment »

  1. tulangbesi said

    jangan lupa baca artikel di bawah ini>:

    http://penembakbabi.blogspot.com/2010/05/pondan-lebih-mulia-dari-celaka.html

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: