TB meracau lagi

oleh  Freezone Terengganu

http://freezoneterengganu.blogspot.com/2010/05/tb-meracau-lagi.html

tulangbesi seperti yang dikatakan bahawa memang teman satu selimut dengan kik, kik dan jumpa jalan buntu, dah tersungkur dipintu macc. lain yang ditembak lain pula yang jatuh. oleh kerana kik dah tersungkur dan kik dah menyebut nama husam dengan terang sebagai menyahut cabaran husam. nampaknya kawan satu selimut terpaksa menggunakan laman web spyfitnah untuk menghalakan tembakan kepada pas. tulangbesi telah menghalakan tembakan kepada puak puak makan balak, seolah olah pemimpin pas kelantan hanya hidup kdearah balak sampai tak reti nak meniaga atas hanya tau mintak derma macam tulangbesi kutip.

dalam duk baluk pemimpin pas kelantan sempat juga tibai pas terengganu, dendam tulangbesi kerana tak dapat jawatan ceo top it masih membara rupanya. dendam kepada songkokputih begitu juga. api dendam makin marak dalam dada tulangbesi. yang tulangbesi sibuk sangat nak campur urusan pas terengganu kenapa, tulangbesi nak jadi calon kat terengganu ke, jangan import perangai bapuk tua dah ke terengganu. orang pas terengganu tak perlu orang macam tulangbesi yang banyak bermuka muka, talam pun hanya dua muka. kalau gatal sangat nak join pkr, isi ajelah borang duk melalak dan melolong sakan pasai apa, nuar berahim mesti terima punya.

tulangbesi ada bukti ke yang puak pas kelantan makan balak, kalau ada bukti sila ke macc, kang teror kalau buat aduan, kalau setakat aduan kutip tepi longkang baik lupakan saja, tak pasal pasal tersungkur pulak seekor lagi di pintu macc. maklumlah kutip sedekah pakai nama personal tu, kalau bank negara siasat pasti tersungkur lak seekor lagi dipintu sungai buloh. sebelum member rapat tulang besi tersungkur dipintu sungai buloh ada yang masuk bersama. tak apa kan sahabat sehati sejiwa. member yang pura pura bergaduh pun kutip sedekah gak sebelum masuk sungai buloh oktober ni. berlagak hebat je tu.

semua orang dalam pas mempunyai cara yang tersendiri dalam membantu pas untuk membantu kearah kemenangan pas. bukan setakat kutip derma untuk diri sendiri, orang pas tak ada kepentingan semacam tulangbesi, kutip sedekah untuk diri sendiri, orang pas tak macam adukatarakguna kutip duit nak lawan kes dia. berlagak macam pemimpin tapi hampeh je. sebab aduka seorang pemimpin pasreform dia dibolehkan dikritik. boleh dihantam kerana dia memang bangang semula jadi. genetik terakhir dalam putaran. pemimpin pas boleh dikritik dan bila ada yang mempertahankan pemimpin ada yang kena marah, bangang punya pendapat. kalau teror sangat jadi pemimpin lah.

tak lama lagi penang akan keluar plat pkr, tulangbesi boleh le kumpul duit nak beli plat kereta PKR1 atau pkr berapa pun, kang tulangbesi minat sangat nak jadi ahli pkr.mungkin dah cukup dengan duit derma yang dikutip kot. sapa lah tahu banyak mana dah dikutip, senyap sampai sekarang, semua dah balun kot. buat fitnah kat orang makan balak lah, makan suap ke, nak larikan diri takut orang tanya kemana duit derma yang dikutip. bijaknya tulangbesi.

dalam masa yang sama puji dan kutuk husam, satu masa je tulangbesi boleh kutuk husam yang dipujanya. nampaknya dah nampak siapa kawan tulangbesi sekarang, bukanya husam kerana husam tak mampu memenuhi nafsu jahat tulangbesi. oleh itu tulangbesi seperti kik gak, cari tuan baru, nak 12 x gaji exco pulak ke? mesti dapat punya. mintak terus dengan Mb selangor jawatan ceo kumpulan perangsang. itu kan masih kosong kerana mb tak terima sua pkr mintak hari itu. nampaknya tulangbesi dan mulai kutuk arifahmi dah tak lama lagi tulangbesi akan kutuk dan cerca tok guru nik aziz, sesudah tok guru tak lagi bersama sama minda jahatnya untuk menghancurkan pas. untuk menentang ug kononnya untuk mengelakkan pas masuk umno tetapi sebenarnya agenda jahatnya adalah untuk melagakan kedua tok guru.itu kerja tulangbesi dari lombok.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: